OFERTA
Diagnoza funkcjonalna
PEP-3-PL
Profil Psychoedukacyjny PEP-3-PL jest aktualną wersją testu PEP-R, dla którego sporządzono normy dla populacji polskiej. Narzędzie diagnostyczne służy do oceny poziomu rozwoju zdolności i umiejętności dziecka z zaburzeniami związanymi z ASD (spektrum autyzmu) oraz innymi zaburzeniami neurorozwojowymi. Dostarcza informacji na temat aktualnego poziomu rozwoju w poszczególnych obszarach tj.: społeczno-emocjonalnym, motoryka duża, motoryka mała, naśladowanie, umiejętności poznawcze oraz mowa czynna i bierna. Wyniki testu są wyznacznikiem przy opracowywaniu indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych, programów nauczania i wspierania rozwoju dzieci w wieku 2-6 lat oraz starszych z opóźnieniem rozwoju.
Dla kogo test PEP-3-PL?
Dzieci:
- z ASD (spektrum autyzmu),
- z opóźnieniami rozwoju,
- o nieharmonijnym rozwoju (dzieci w normie rozwojowej, u których wybrane obszary rozwijają się na różnym poziomie np. opóźniony rozwój mowy, trudności z motoryką małą).
Diagnoza PEP-3-PL :
- wywiad wstępny z opiekunem,
- wykonanie prób testowych z dzieckiem,
- przygotowanie raportu przez terapeutę i omówienie wyników z opiekunem.
Ewaluacja:
Wykonanie powtórnego testu po roku oddziaływań terapeutycznych.