OFERTA

Diagnoza funkcjonalna
PEP-3-PL

Profil Psychoedukacyjny PEP-3-PL jest aktualną wersją testu PEP-R, dla którego sporządzono normy dla populacji polskiej. Narzędzie diagnostyczne służy do oceny poziomu rozwoju zdolności i umiejętności dziecka z zaburzeniami związanymi z ASD (spektrum autyzmu) oraz innymi zaburzeniami neurorozwojowymi. Dostarcza informacji na temat aktualnego poziomu rozwoju w poszczególnych obszarach tj.: społeczno-emocjonalnym, motoryka duża, motoryka mała, naśladowanie, umiejętności poznawcze oraz mowa czynna i bierna. Wyniki testu są wyznacznikiem przy opracowywaniu indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych, programów nauczania i wspierania rozwoju dzieci w wieku 2-6 lat oraz starszych z opóźnieniem rozwoju.

Dla kogo test PEP-3-PL?

Dzieci:

  • z ASD (spektrum autyzmu),
  • z opóźnieniami rozwoju,
  • o nieharmonijnym rozwoju (dzieci w normie rozwojowej, u których wybrane obszary rozwijają się na różnym poziomie np. opóźniony rozwój mowy, trudności z motoryką małą).

Diagnoza PEP-3-PL :

 

  • wywiad wstępny z opiekunem,
  • wykonanie prób testowych z dzieckiem,
  • przygotowanie raportu przez terapeutę i omówienie wyników z opiekunem.

Ewaluacja:

Wykonanie powtórnego testu po roku oddziaływań terapeutycznych.