Gabinet terapeutyczny
Profesjonalna Pomoc dla Dzieci z Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi – Magdalena Mucha
Witaj! Nazywam się Magdalena Mucha i od 2007 roku z pasją pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym jako nauczycielka, terapeutka pedagogiczna, specjalistka terapii ręki oraz oligofrenopedagog. Posiadam szerokie kwalifikacje i doświadczenie w pracy z dziećmi o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych, co pozwala mi świadczyć specjalistyczną pomoc dostosowaną do indywidualnych potrzeb każdego dziecka.
Specjalistyczna Terapia Pedagogiczna i Edukacja dla Dzieci w Przedszkolu i Wczesnej Edukacji Szkolnej
Jako nauczycielka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, a także terapeutka integracji bilateralnej i terapeutka pedagogiczna, wspieram dzieci na wielu poziomach rozwoju, w tym w zakresie umiejętności ruchowych, poznawczych i społecznych. Jestem uprawniona do prowadzenia zajęć według „Szkolnego Programu Interwencyjnego Sally Goddard Blythe”, opartego na integracji odruchów oraz ocenie neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP. Dzięki temu mogę skutecznie wspierać dzieci w ich przygotowaniu do nauki szkolnej.
Indywidualne Podejście do Każdego Dziecka – Terapia Ręki i Integracja Bilateralna
W pracy z dziećmi stosuję techniki integracji bilateralnej oraz terapii ręki, które pomagają w rozwijaniu umiejętności manualnych i koordynacyjnych, niezbędnych w codziennych aktywnościach oraz nauce pisania. Jako specjalistka terapii ręki pomagam dzieciom osiągać pełny potencjał, wspierając je w pokonywaniu trudności związanych z motoryką małą i dużą.
Szkolenia i Programy Wsparcia dla Nauczycieli i Rodziców
Jako osoba z bogatym doświadczeniem w edukacji wczesnoszkolnej, prowadziłam wdrożenia programu „Zabawy fundamentalne dla przedszkoli” na terenie województwa dolnośląskiego, szkoląc nauczycieli i rodziców. Program ten pozwala na wsparcie rozwoju dziecka już od najmłodszych lat, wykorzystując zabawę jako kluczowy element nauki i rozwoju.
Stwórzmy Razem Przestrzeń Wsparcia i Rozwoju dla Twojego Dziecka
Tworzę wyjątkowe miejsce, gdzie każde dziecko oraz jego rodzice/opiekunowie mogą liczyć na wsparcie w pokonywaniu napotykanych trudności i wyzwań. Moje wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi oraz nieustanne poszerzanie wiedzy i kompetencji pozwalają mi zapewnić profesjonalną opiekę i pomoc. Moim celem jest wspieranie dzieci w pełnym rozwoju i budowanie solidnych fundamentów pod ich przyszłe sukcesy.
Profesjonalne Wsparcie i Terapia dla Dzieci – Moje Kwalifikacje i Doświadczenie
Oferuję specjalistyczne wsparcie pedagogiczne i terapeutyczne dla dzieci w różnych grupach wiekowych oraz o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych. Dzięki bogatemu doświadczeniu oraz licznym szkoleniom i kursom zapewniam indywidualne podejście do każdego dziecka. Moje kwalifikacje obejmują między innymi:
- Edukacja wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną – Specjalizacja w nauczaniu najmłodszych, z uwzględnieniem terapii pedagogicznej.
- Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna – Wiedza i umiejętności wspierające rozwój przedszkolaków i dzieci w klasach początkowych.
- Oligofrenopedagogika – Kompetencje w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.
- Zarządzanie oświatą – Umiejętności w zakresie organizacji i zarządzania placówkami edukacyjnymi.
- Trener Zabaw Fundamentalnych – Wsparcie rozwoju dzieci poprzez zabawy rozwijające ich kreatywność i umiejętności społeczne.
- Sensoplastyka® Trener I stopnia – Terapia przez zabawę plastyczną, wspierająca rozwój sensoryczny i kreatywność dzieci.
- Terapia ręki I i II stopnia – Diagnoza i terapia problemów motorycznych, wspierająca rozwój motoryki małej.
- Percepcja wzrokowa – diagnoza i terapia – Praca nad funkcjami wzrokowymi z uwzględnieniem wpływu przetrwałych odruchów pierwotnych.
- EEG Biofeedback I i II stopnia – Terapia EEG Biofeedback, wspierająca rozwój i funkcje poznawcze dzieci.
- Trening Umiejętności Społecznych (TUS) I i II stopnia – Nauka umiejętności społecznych i rozwoju emocjonalnego dzieci.
- Terapia metodą Warnkego – Trening słuchowy, wzrokowy i motoryczny dla poprawy percepcji i koncentracji.
- Profil Psychoedukacyjny PEP-3-PL – Diagnoza funkcjonalna dzieci ze spektrum autyzmu z wykorzystaniem Profilu Psychoedukacyjnego PEP-3-PL.
- Bilateralna Integracja – Program Indywidualny – Program wspierający koordynację i integrację bilateralną.
- INPP Sally Goddard – Szkolny Program Interwencyjny – Metody wspomagające rozwój dzieci w obszarze motoryki i funkcji poznawczych.
Zapraszam do współpracy rodziców i placówki oświatowe zainteresowane indywidualnym podejściem oraz profesjonalnym wsparciem rozwojowym i edukacyjnym dla dzieci.
Dlaczego My?
Mamy 5 mocnych argumentów